Polub mnie na fb! :)

piątek, 14 sierpnia 2015

Aleksandra Halerz

No to obiecana sesja z moją ulubioną Aleksandrą!

Olę poznałam całkiem przypadkowo, robiąc jej zdjęcia do promocji sklepu Lilo Love, który serdecznie polecam (link do sklepu: Lilo Love - Jasło ) - wystarczy kliknąć i podziwiać piękne ubranka.
Uroda Oli od razu mnie urzekła i wiedziałam, że idealnie nada się do moich zdjęć. Wielką pomocą była Monika- siostra Aleksandry, która z głową pełną pomysłów pomogła przy realizacji sesji.
Również podziękowania należą się Edycie za udostępnienie swojej szafy.

No to łapcie i podziwiajcie. Na początek kilka zdjęć z Lilo Love:











A oto efekty naszego ostatniego spotkania:































I małe co nieco trochę z innej bajki:




I jak się Wam podoba? Piszcie/komentujcie. Pozdrawiam. Lilka


2 komentarze:

  1. Miazga! Szczególnie te na łące przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wielkim wrażeniem tych zdjęć! Są przepiękne,delikatne i zmysłowe :) Chociaż wszystkie są piękne,ja będę zachwycać się bez końca kilkoma ujęciami,gdzie modelka w białej sukni pozuje w szklarni,uwielbiam taki klimat! :D

    OdpowiedzUsuń